söndag 29 mars 2009

Mer vårkort.

Här kommer några fler vår-kort, jag har fler att visa dom kommer vid ett annat tillfälle. På korten nedan har jag använt samma mönstrade papper för jag tyckte att det passade så bra till korten.

Material: Mönstrat papper från Kaiser Scrapbook - Spirograph och enfärgad cardstock. Stämplarna är både från Magnolia och hÄnglar, färglagda med promarkers och dekorerad med lite glitterlim. Blommorna köpte jag på mässan från Scraplyckan, även dom dekorerad med lite glitterlim. Biljetterna hade jag i datorn och bara bytte orden på till passande ord.

Kram Pernilla.

4 kommentarer:

Roza sa...

Hej Pernilla!
Jag har kikat in ibland hos dej, du gör också fina saker.
Kul att de kom till andvändning så de inte blev liggande på hyllan.
Kram Roza

Tina sa...

Så enastående fina! Kram

May-Bente sa...

Kjempe flotte var dem, flott fargelagt!
Klem!

lk46 sa...

Så duktig du har varit, så många härliga kort! Och idag är det ju vår, solen lyser från en klarblå himmel och kaffet smakar så gott på balkongen!
Må gott min vän!
kram Lene