söndag 1 mars 2009

Söndag.

Idag är det söndag och jag är väldigt förvånad hur pigg jag är efter två dagars drickande. Nu tog jag det väldigt lugnt igår och det är väl tur det. Väldigt trevligt var det igår med matpaj och sallad, kaffe och tårta.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån me & my BIG Ideas - CC-16 • Dottie och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med akvareller. Blommorna är Prima och till texten har jag använt min Qk.


Förra helgen var vi på kalas till min svärfar som hade fyllt år. Dom bjöd på mat, kalkon som vi skulle haft i julhelgen. Men eftersom sjukdomar satte stopp för det så fick det bli nu. Jättegott.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Höst och enfärgad cardstock. Stämplarna, både Edvin och molnet kommer ifrån Magnolia och färglagd med akvareller och dekorerade med lite glitterlim. Texten har jag skrivit med fonten "Girls are Weird".

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Så duktig du har varit fast du festat...Skrattar....Underbara kort Pernilla!
Ha en bra dag vännen!
Kramizar Lene

lk46 sa...

Du har något att hämta i min blogg vännen.
Ha en trevlig helg!
Kramizar lene