söndag 15 mars 2009

Syster yster.

I fredags blev min lillasyster ett år äldre, så vi var på kalas till henne idag. Det övre gratulerade jag och min familj henne med, det undre gav mamma och pappa henne.

Material: Det mönstrade pappret och även materialet kommer ifrån Creative club och enfärgad cardstock. Fonten som jag har använt har jag ingen aning om vad den heter.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Déjà Views - Fresh print och enfärgad cardstock. Stämplarna både motivet och texten kommer ifrån Penny Black, färglagda med akvareller och lite glitterlim. Några primablommor. Fonten har jag ingen aning om vad den heter.
Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Åh så söta kort och vilken fin stämpel!!! pappret från creativclub är så vackert, synd att man inte fick två!
ha en skön vecka vännen!
Kramizar från Lene

lk46 sa...

Hej pernilla!
Dina kort är urtjusiga! Dem blev jag väldigt förtjust i! De små fiskarna är det en stämpel eller har du ritat dem själv?
Ha en härlig dag i morgon, det ska bli sol säger de!
Kram lene