lördag 28 mars 2009

Vårkort.

Många vårkort har jag gjort nu i veckan.
Här är ett som jag gjorde färdigt idag. Jag hittade en utmaning som fanns på Penny Black Saturday Challenge mest för min fantasi saknades.
Utmaningen var att man skulle "Tänka på våren" #42.

Material: Mönstrat papper från Kaiser Scrapbook - Spirograph och enfärgad cardstock. Penny Black sticker, dekorerad med lite glitterlim. Blommorna köpte jag på mässan från Scraplyckan, även dom dekorerad med lite glitterlim. Biljetten hade jag i datorn och bara bytte orden på till "Våren är kommen".

Kram Pernilla.

5 kommentarer:

Marianne sa...

cute card

CarolinesGlede sa...

Åh, så nusselig kort du har laget:) kjempe fint :)

Aina sa...

Så koselig kort. Disse pinnsvinene er bare såååå søte :O)

Aud Kirsten sa...

Et koselig kort du har laget :)

tracie sa...

Beautiful spring card, love the pretty flowers and cute image.
Thanks for joining us this week at PBSC
hugs
Tracie :)x