fredag 3 april 2009

Fler vårkort.

Lite fler vårkort. Jag tror det är dom sista, men man vet ju aldrig. Även här har jag använt samma papper till allihop. Det skiftade i många färger, från blått till gult med grönt och rosa i mitten. På det sista kortet har jag använt baksidan på det mönstrade pappret.

Material: Mönstrat papper från Daisy Bucket - Perfect harmony - hadley och enfärgad cardstock. Stämplarna är både från Magnolia och hÄnglar, färglagda med promarkers och dekorerad med lite glitterlim. Biljetterna hade jag i datorn och bara bytte orden på till passande ord.

Kram Pernilla. Trevlig helg på er allihop där ute.

1 kommentar:

lk46 sa...

Godmorgon Pernilla!
Så härliga kort du gör och så underbara färger! Man blir så glad av att titta på dem!
Dom är söta de nya hänglar, tyvärr så fick jag för mig att jag inte skulle ha dem...
Får försöka låna av någon!
Ha en trevlig söndag min vän!
Kram Lene