söndag 19 april 2009

Konfirmation

Store grabben var på konfirmation igår, två stycken och vid olika tidpunkter. Självklart gjorde mamma kort. Det blev inga traditionella kort till konfirmationen, men jag blev nöjd och det tror jag mottagarna blev också.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Déjà Views - Fresh print och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med promarkers. Blommorna är dekorerade med lite glitterlim. Fonten heter "JoeHand".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med promarkers. Blommorna är dekorerade med lite glitterlim. Fonten heter "Lancastershire".

Kram Pernilla

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Jättefina kort du har gjort!! De som fick dem blev säkert jätteglada! Tack för länken. Jag har lagt till dig i min blogglista, jag hoppas det var ok!
Kram Lena

lk46 sa...

Underbara kort Pernilla!
Jag tror att många tycker det är kul att få ett "annorlunda" kort. Alla köper ju de vanliga till konfirmation.
Jag kan berätta för dig att min svärdotter blev väldigt förtjust i ditt swapkort, hon tycket det var jättesnyggt!
Ha en härlig dag i morgon min vän!
Kram Lene

Lena B E sa...

Hejsan! Tänkte bara höra hur det går med swapkorten? Här har vi ljuvligt väder, jag hoppas du har det också? Visst är våren en härlig tid?!! Kramar från Lena