onsdag 13 maj 2009

Helt vanlig dag.

Det är onsdag idag och det är en helt vanlig dag. Jag har gjort två beställningskort som jag vet är lämnade till mottagarna.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Höst och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med promarkers och dekorerade med lite glitterlim. Texten har jag skrivit med fonten "Alis Hand". Blommorna är av organsa, dekorerade med glitterlim.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Basic Grey - Porcelain och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från hÄnglar och färglagda med promarkers. Fonten som jag har använt heter "Trinigan".

Kram från Pernilla.

4 kommentarer:

Lena B E sa...

Så fina kort du gjort!
Vi har fått tillökning i våran swapgrupp, det har tillkommit en tjej som Karina är bekant med. Hoppas det är ok för dig! Kramar från Lena

lk46 sa...

Så härliga kort!
Jättesnyggt swapkort! Denna gång var de verkligen fina allihopa. Det är så kul att få dem i brevlådan.
Kul att få en till med tycker jag!
Vill önska dig en trevlig vecka!
Kram Lene

Lena B E sa...

Har du fått fram dina swapkort än? Tacksam om du hör av dig när du får tid. Kramar från Lena

Pernol sa...

Vilka härliga kort! Vilket jättesnyggt swapkort du gjorde!!! Alla hade gjort så fina kort med roliga lösningar! Tack så jättemycket för mitt!
kramis
Pernilla