måndag 25 maj 2009

Idag

Idag fyller barnens kusin 10 år och vi var där igår på kalas. Dom här korten gjorde jag till honom, ett från oss och ett från hans mormor och morfar.


Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Fancy Pants Designs - Summer Soiree och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Blommorna är organsa, dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Girls are Weird ".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Prima blommor dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt har jag glömt vad den heter.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Så jätteduktig du är! Härliga kort!
Du är enormt duktig på att måla motiven!
Kram lene

Lena B E sa...

Jättefina & härliga kort!!
Jag vill bara tala om att jag lagt upp en lista på alla mina swapvänner, om du vill hälsa på alla så finns en lista i min blogg.
Kramar från Lena