fredag 29 maj 2009

Sjuksköterske-examen

Min kusin har tagit sjuksköterske-examen idag och givetvis gjorde jag ett kort till henne. Det undre ville min mamma ge till en bekant som också tog examen idag. Jag använde student-hÄngel som jag gjorde ett rött kors fram på mössan istället för den knappen som det skulle vara.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Dekorerade med några knappar.. Fonten som jag har använt heter "joe hand 2".

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Hej min vän!
Oj va du har varit duktig som gjort så många snygga kort! Gillar studentkorten, de är härliga!
Vill önska dig en trevlig Pingst!
Kram Lene

Lena sa...

Verkligen snygga kort du gjort. Roligt att få ett sådant till examen. Ha det gott. Lena