söndag 3 maj 2009

Söndag

Vi kom hem från husvagnen idag och min bror fyllde år nu i veckan, så han hade kalas idag. Dom här korten hade jag gjort till han. Stämpel-motivet (en oxe) på det översta kortet fick jag av en vän, Roza.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån inkido - blåbrun rand och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Roza - en vän på nätet och färglagd med promarkers. Fonten som jag har använt heter "Luna Bar".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Fonten som jag har använt heter "BlackJack regular".

Kram Pernilla.

4 kommentarer:

Roza sa...

Hej Pernilla!
Kul att du tittade in hos mej, just nu blir det inte så mycket gjort hos mej, men du har hunnit med en del fina saker.
Det är alltid roligt att se sin stämpel på någons allster.
Kram och Tack Roza

Lena B E sa...

Wow vilka jättefina kort din bror fick, då blev han väl glad!! Oxen är ju helt underbar!! :) Dina swapkort kom idag ååååå wow så jättefina!!! Jag gillar dom skarpt!! :) Vilket otroligt jobb du lagt ner!! Självklart ska jag tejpa kuverten, bra att du påminde mej! :) det är verkligen dåligt klister i dem nuförtiden... dom går ju alltid upp i limningen! ;)
Ha det så bra. Kramar från Lena

Pernol sa...

Jasså är det du som har varit på CC och lagt upp kort! :)Vilka jättefina kort du gör!!! :D Swapkorten vart ju superfina! Ni är alla så duktiga!
kramis
Pernilla

lk46 sa...

Men Gud så härligt ett kort med Rozas stämpel!!!!!
Det andra är också jättefint!
Jag ska skicka mina swapkort idag, läser att dina är skitsnygga, ska bli kul att se dem!
Ha det bäst vännen!
Kram Lene