torsdag 4 juni 2009

En award

Jag fick en award från Lena. Tack så mycket kära du!!


Denna award är lite speciell. Man ska nämligen ge den till någon som man tycker har en ärlig anda gällande skapandet!

Man ska även skriva 10 saker ärligt om sig själv och sen skicka Awarden vidare till 7 personer...Ok, då är det väl bara att köra igång:

1. Jag sitter uppe alldeles för länge på kvällen så jag är halvt medvetslös på morgonen. Jag lär mig aldrig.
2. Jag tycker inte om att prova kläder i en trång provhytt, gör det bara om jag måste.
3. Dricker gärna ett glas eller två av något gott vin, till god mat.
4. Baka allt från bröd till småkakor (Har bakat biscotti idag, två sorter.)
5. Jag är hejdlöst höjdrädd, tycker inte ens om att stå på en stol.
6. Ormskräck
7. Jag är snäll. vill alla väl och hoppas innerligt att folk behandlar mig likadant.
8. Tänker för mycket på andra än mig själv. Vad skall alla andra säga och tycka. Vill inte såra andra.
9. När jag blir arg, så blir jag arg.
10. Tycker om att pyssla, inte bara med papper.

Det var det, nu ska jag välja ut 7 st då... å det mina vänner är inte det lättaste...
Det känns som dom flesta har haft den, men är det någon som vill ha den så ta den.

Kram Pernilla

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Vad roligt att läsa lite om dig! Om du bara visse vad dina svar lika bra hade kunnat vara mina svar! Vi är tydligen väldigt lika. Så kul!! :D
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Vid en närmare titt så är det bara nr.6 som behövs bytas ut till spindelfobi... men fobi som fobi... eller hur? ;) Kram igen