torsdag 4 juni 2009

En utmaning.

Fick en utmaning från Tina. Har fyllt i det jag har kunnat, står det inget så kunde jag inte komma på något.

Fyra arbeten jag haft i mitt liv:
1.
2.
3.
4.

Fyra filmer jag kan se om o om igen:
1. Alla " Pirates of the ...."
2. Alla "Harry Potter o ..."
3.
4.

Fyra städer jag bott i :
1. Uddevalla
2.
3.
4.

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Våra bästa år
2. House
3. Supernatural
4. Csi, Ugly Betty, Greys Anatomy, Desperate Housewifes

Fyra ställen jag vill åka till:
1. London
2. Något varmare land
3.
4.

Fyra webbsidor jag besöker dagligen.
1. Min blogg
2. Andras bloggar
3.
4.

Fyra favoriträtter
1. Pannkakor
2. Grillade grönsaker o grillat kött
3.
4.

Fyra ställen jag trivs
1. Hemma hos mig
2. Hos mamma och pappa
3. I husvagnen
4.

Fyra personer jag vill träffa
1. Min mormor (Gick bort förra året.)
2.
3.
4.

Fyra personer jag vill utmana
1. Har du en blogg ? Go for it!
2.
3.
4.

Kram Pernilla

2 kommentarer:

lk46 sa...

hej min vän!
Kul läsnig men visst är det svårt ibland att svara på alla frågor!
Må gott!
Kram Lene

Tina sa...

Bra gjort!