onsdag 10 juni 2009

I lördags

I lördags var min mamma och pappa på tre kalas. Hon beställde kort till dom alla och här är två av dom, det tredje kommer vid ett annat tillfälle. Det övre kortet var till min faster som fyllde år. Grattis.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Rosorna är dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Girls are wierd".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Äntligen och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med promarkers och dekorerade med lite glitterlim. Texten har jag skrivit med fonten "Bolton". Sammetsbården är köpt på Panduro och sen satte jag fast några brads på den.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Sååååå söta kort! Gillade speciellt det översta! är rosen en stämpel?
Hoppas allr är bra med dig min vän!
Kram lene

Lena B E sa...

Åh så fina kort!! Jag gillar också det översta mest, kanske för att det är lila. (Tycker mycket om lila) Undrar också om rosen är en stämpel? Den är jättefin!! Kramar från Lena