tisdag 2 juni 2009

Mors dag

Ni har väl inte missat att det var Mors Dag i söndags. Dom här korten hade jag gjort innan. Det understa kortet var ett beställningskort till en på jobbet.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design - Äntligen och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med promarkers och dekorerade med lite glitterlim. Texten har jag skrivit med fonten "Windsong". Blommorna är av organsa, dekorerade med glitterlim.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och stämpeln är en hÄngel, färglagd med promarkers. Organsa blommor dekorerade med lite glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Papyrus".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån DCWV och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagda med promarkers och glitterlim. Fonten som jag har använt heter "Girls are weird". Dekorerade med några prima blommor och glitterlim.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Oj så många snygga kort du har gjort sen jag var hit in sist!! Du har verkligen legat i stenhårt!! :)
Jag har något till dig i min blogg!
Ha det så skönt i sommarvärmen och sköt om dig.
Kramar från Lena

lk46 sa...

Helt underbara kort vännen! Jag gillar det översta jättemycket, stämpeln är så söt!
Pernilla, du har blivit så duktig, både på att färglägga och på layouten! Jättekul!!!!!
Kramizar från Lene