tisdag 21 juli 2009

Awarder

Dessa 2 awarder fick jag av min vän Lena B E. Tack vännen.


Här är reglerna för den första awarden:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.


Mina nomineringar till denna awarden är:
Tina - Jag vill gärna ge dig alla 4. Med motiveringen att du är en god vän och duktig på alla sätt och vis.


Dessa 2 awarder fick jag av mina vänner Lene och Lena B E. Tack mina vänner.



Jag är väldigt dålig på att skicka vidare awarder, för jag tror dom flesta redan har fått dom.
Skulle det vara någon som inte har fått någon. Ta gärna och skriv en kommentar att just du ville ha den, så besöker jag gärna dig också.

Kram Pernilla.

1 kommentar:

Tina sa...

Så fina! TACK ! Nu är jag ju ganska ....du vet, när det gäller att få till awarderna på min blogg.... Ska dock göra mitt bästa!
KRAM