torsdag 16 juli 2009

Beställningskort.

Jag får passa på att lägga in inlägg när vi är hemma från husvagnen. Den största pojken, som var så liten för snart femton år sen, skall skriva prov för eu-moppe i morgon.
Jag har fått beställning på två kort.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån inkido - grönbrun rand och enfärgad cardstock. Stämpeln är en hÄngel och färglagd med promarkers. Hunden är en stämpel från Penny Black. Fonten som jag har använt heter "Scriptina".


Material: Pappret kommer som vanligt från Maja Design - Äntligen, jag tror jag har fått dille på dom. Stämpeln är en hÄngel.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

Lena sa...

Sååå fina kort i härliga färger du har gjort. Måste vara roligt att få ett så fint kort. Ha det gott. Kram Lena

lk46 sa...

Vilka fina kort! jag gillar sjömannen jättemycket!
Härliga bilder du visar från rallyt!
Ha en skön söndag min vän!
Kramizar från Lene