torsdag 9 juli 2009

Julkort för Juni

Jag vet inte vad som har hänt, troligen är det värmen som precis har varit här. Jag har glömt att lägga ut min julkort för Juni månad, så här kommer dom. Bättre sent än aldrig.

Material: Pappret kommer ifrån imaginisce - Snowy Jo och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Penny Black, färglagd med promarkers. Text-tagen vet jag inte riktigt var den kommer ifrån.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Daisy Bucket - Astor Park Collecion - Cass street och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån hÄnglar och färglagd med promarkers och glitterlim. Text-tagen vet jag inte riktigt var den kommer ifrån.

Kram Pernilla.

1 kommentar:

lk46 sa...

Snart är glada julen här här här!
Ja inte dröjar det så värst länge inte! jag har också gjort lite till jul som jag ska visa när jag får lite tid på mig!
Idag åker jag till Ullared, bor över i natt och åker till halmstad på kalas imorgon!
Må gott min vän!
Kram lene