torsdag 27 augusti 2009

KAOS

Titta vad jag har fått, en KAOS award från min vän Lena. Och så otroligt fin den var, jag blev så glad så det inte går att beskriva. Nu skall jag bara fundera ut vem jag skall ge till. Den här bilden lånade jag av henne. Titta gärna in till henne och se på allt fint hon har gjort.


För er som undrar vad KAOS är så är det något som underbart duktiga Yoli har hittat på. Ni kan läsa mer om detta i hennes blogg.

Imorgon bär det iväg till husvagnen igen och den här helgen skall vi ha kräftskiva. Min mamma, pappa och bror med familj har hyrt en stuga på campingen. Kul och det är ju så gott.

Kram Pernilla.

5 kommentarer:

Lena sa...

Så bra att KAOS en hittade fram till dig. Roligt att du blev glad. Önskar dig en trevlig helg med kräftskiva. Gott är det med kräftor. Kram Lena

Pernol sa...

Grattis till KAOSen!!! Den var ju jättefin!

Jag önskar dig en trevlig helg med goda kräftor!

Ha det gott!
kjaaaaam Pernilla

Lena B E sa...

Stort GRATTIS till den jättefina KAOSen!! :) Ha det så trevligt på kräftskivan, det låter jättekul!! Ha en trevlig helg!
Kramar från Lena

lk46 sa...

Grattis min vän till den superfina KAOS! Hoppas allt är bra med dig!
Ha en trevlig helg!
Kramizar från Lene

Lena B E sa...

Hej igen vännen! Du har 2 awarder att hämta inne hos mej. Ha en jättetrevlig helg!
Kramar från Lena