lördag 26 september 2009

Kalas

Det har inte blivit så mycket uppdaterade av bloggen nu för tiden, skall försöka att ändra på det. Jag skulle även vilja tacka för alla kommentarer som jag får även om jag är lite dålig på det tillbaks.

Idag har vi varit på kalas. Vi hade förhinder när andra familjemedlemmar i samma familj fyllde år så vi gratulerade dessa samtidigt. Vi bjöds på väldigt god kall mat, det var gott.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Basic Grey och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagda med promarkers. Fonten som jag har använt heter "Faboulus".

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Reminisce - Black and White - Basic Hawii och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer från Magnolia och färglagda med promarkers. Jag har även använt oh plats för att göra det som ett shakerkort. Några glitter-stenar också.

Material: Det mönstrade pappret kommer ifrån Maja Design och enfärgad cardstock. Stämpeln kommer ifrån Magnolia och färglagd med promarkers och dekorerade med lite glitterlim.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Du är så jätteduktig vännen. Önskar jag hade samma inspiration som du!
hoppas allt är bra med dig!
kramizar från Lene

Lena B E sa...

Så jättefina kort du gjort!! :) Lika bra att fira alla på en gång när man ändå håller på eller hur? Hi hi.. ;) Det kan ju bli lite för mycket tårta annars. :) Hur går det med swapkorten då? Har du hunnit börja än? Det är ju lång tid kvar och det är ju skönt tycker jag. Ha det så bra.
Kramar från Lena