fredag 16 oktober 2009

Maja Design

Nu äntligen har Maja Design kommit med nya papper, dubbelsidiga är dom också.
Jag har köpt dom allihop, jättefina. Jag var ner i affären nu, jag lånade även bilden ifrån Creativica. Hoppas det går bra att låna bilden.

Jag har denna veckan gjort några födelsedagskort som kommer längre fram.

Nu i helgen är det mässa i Göteborg, Nordiska Stämpel och scrapmässa. Jag vill så gärna gå men jag måste inse att pengarna inte räcker hur lång som helst, bensinen kostar ju pengar också.

Kram Pernilla.

2 kommentarer:

lk46 sa...

Åh så fina papper!
Håller med dig, man måste tänka efter ibland1 Även jag hade önskad att jag kunde åka, men det får bli en träff med en kompis i stället!
Ha en trevlig helg min vän!
kram lene

Lena B E sa...

Så kul att du postat swappen, så spännande det ska bli att få se dom! :) Som jag sagt till andra... jag tänker vänta med att titta på recepten tills jag skickat korten till er andra så får jag också något kul att se fram emot denna sista gång.
Åh så snygga papper, dom vill jag också ha!! ;) Ska titta efter dom sen när jag får pengar, hoppas bara att jag får råd att köpa dom, det är så förskräckligt mycket räkningar denna månad. Vilken tur du har som har en scrapbutik där du bor, här finns inget sånt alls. Sån tur att nätbutiker finns!
Ha en trevlig lördagskväll och helg!
Kram Lena