tisdag 8 juni 2010

Kalas

Det har varit en del kalas på sista tiden och eftersom tiden inte har varit min bästa vän så har det blivit snarlika kort. (Ni som undrar vad jag har gjort så har jag tagit busskort.)

På dom två översta korten har jag använt ett papper ifrån Making Memories och på det översta kommer stämplarna från Magnolia och blåbär- och lingonbarnen från hÄnglar.
Dom tre undre projekten kommer materialet ifrån Creative club. Blomstämplarna Prick i Form och flickan från Magnolia.




Kram Pernilla

5 kommentarer:

Pernol sa...

Jättefina kort! Du använder så fina papper. När det är många kalas då är det lätt att det blir snarlika kort.

Trevlig helg!
kramis Pernilla

Lisan sa...

Med alla dom kalasen kan jag förstå att det inte funnits så mycket tid för scrapa. Så länge korten inte är till sammma persom eller i samma familj så tycker jag inte alls det gör ngt att göra snarlika kort. Dom var jätte fina. Hoppas allt är bra med dig och att du får en fin sommar, kramis från Lisan

lk46 sa...

hej min vän!
Vilka härliga kort! Ibland måste man bara göra dem lika, man hinnar inte hålla på att göra dem olika.
Har du någon gång använd en skiss?
Kramizar från Lene

Gertrud sa...

Hej Pernilla, ditt fina kort anlände idag. Ett jättefint kort, tack så jättemycket. Kram från Gertrud

Lisan sa...

Hejsan, Ville titta in och tacka för det fina födelsedagskortet som jag fick. Hoppasa att allt är bra med dig och att sommaren kommer snart. Kramis från Lisan