söndag 15 augusti 2010

Olika

Tänk vad olika man både kan tycka och tänka.
Nu i höst så är det en återträff för klass 9 med avgångsår -85, 20 år sedan jag gick ur nian och en del klasskamrater har jag inte sett sen dess. Jag tycker det skall bli VÄLDIGT kul och förhoppningsvis återse dom flesta igen, medans det finns dom som inte en bryr sig. Jag skulle gärna betala direkt och gå på den här återträffen men jag vill ju inte gå själv.

Självklart får människor i allmänhet tycka och tänka vad dom vill. (Det är mina funderingar jag bara vill få vädrat ur mig.)

Kram Pernilla

1 kommentar:

lk46 sa...

hej vännen! jag kan förstå hur du tänker, för visst är det kul att träffa alla de där små människor som nu har blivit stora och som man kanske inte känner igen1 Det är ju som att få nya vänner!
Så heja på dig som vill gå!
Kram Lene