lördag 19 februari 2011

Födelsedagskort

Jag har fått så otroligt många kort, alla väldigt fina.

 Det här kortet kom ifrån Erica

Det här kortet kom ifrån Inga.

Det här kortet kom ifrån Catharina

 
 Det här kortet kom ifrån Kim.

 Det här kortet kom ifrån Bimsan

 Det här kortet kom ifrån Hozzan.

 Det här kortet kom ifrån Miffot

 Det här kortet kom ifrån Gunilla

 Det här kortet kom ifrån ScrapLinda

Det här kortet kom ifrån Cecilia

Det här kortet kom ifrån Carina
 
Det här kortet kom ifrån Johanna

Det här kortet kom ifrån Mia


Tack igen för korten och alla små gåvor.
Kram Pernilla.

6 kommentarer:

Mia sa...

Å så många fina kort du har fått! Jag kan knappt bärja mig tills det är min tur att fylla år!! Kram

Britt-Inger sa...

Jag kan tänka mig att det måxte ha varit en härlig känsla att fått alla dessa kort :):)
Har det fungerat att du har fått 16 stycken kort??
Ha en skön lördag!!
Kram, Britt-Inger (bimsan)

yster64 sa...

Många fina kort, hoppas du hade en underbar dag

Gunilla

yster64 sa...

Jag är också intresserad att veta om du fått kort från alla, så man själv inte skickar till folk som inte skickar tillbaka :(
Kramisar till er alla
Gunilla

Lena B E sa...

Åååh så många fina kort du fick när du fyllde år, så kul, förstår att du blev glad!! :)
Någon dag till veckan ska jag starta en utmaning sen kommer en till i mitten på mars.
Det vore roligt om du ville vara med.
Jag behöver nämligen en bloggpaus om jag ska hinna få så många julkort klara som möjligt till beställningen, (har fått en stooor beställning på 40 julkort, pust!) dessutom så ska ju påskkorten göras och jag känner att jag inte hinner med något just nu, så en lång paus är vad jag behöver. Ha en trevlig fortsättning på helgen och ha det så jättebra.
Massor med kramar från Lena

Erica sa...

vilka tjusiga kort du fått.. och gjort..